כיצד ניתן במספר צעדים פשוטים לשפר את שיעור ההמרה באתר האיקומרס שלך.
כדי להבטיח שהחנות שלך תגיע לביצועים מקסימליים, חיוני להתמקד בשיפור שיעור ההמרה (CRO). לא מספיק למשוך תנועה לאתר שלך; המפתח להצלחה הוא להמיר את המבקרים ללקוחות בפועל. במאמר זה, נחשוף בפניכם 10 דרכים אפקטיביות לשיפור שיעור ההמרה, שיסייעו לך למצות את הפוטנציאל השיווקי של האתר שלך ולהגדיל את הרווחיות. ההמלצות מיועדות לשפר את חווית המשתמש ולהניע את הלקוח לפעולה בצורה יעילה יותר.
List of Services
-    
 1. שפרו את זמן טעינת האתרList Item 1כל שנייה נוספת בטעינת העמוד יכולה להוביל לירידה בשיעור ההמרות. לחצו כאן כדי לפתוח כלי בדיקת המהירות של גוגל וקבלו תמונת מצב מיידית של האתר שלכם. 
-    
 2. השתמשו בתמונות מוצרים אופטימליותList Item 2וודאו כי אתם משתמשים בדפי המוצר בתמונות איכותיות שמציגות באופן ברור את המוצר שלכם. בנוסף, וודאו כי המשקל של התמונות אופטימלי. תמונות גדולות שלא עוברות אופטימיזציה יכולות להאט את האתר ולהשפיע לרעה על חוויית המשתמש. 
-    
 3. שימו לב לחוויית המשתמש במוביילList Item 3רוב הגולשים מבצעים רכישות דרך מכשירים ניידים, אך רבים מהאתרים לא מותאמים היטב למובייל, אחד הגורמים לנטישת העגלה או התשלום. 
-    
 4. שימוש בפופאפ לא אפקטיביList Item 4אם כל גולש מקבל פופאפ בכניסה לאתר ככל הנראה אתם מבריחים מבקרים. שימוש בפופאפ צריך להיות פרסונלי, בהתאם לשלב בו נמצא הלקוח ובטח שלא מייד כשניכנס לאתר. 
-    
 5. שימו את מדיניות ההחזרות במקום בולטכחלק מהקטנת תחושת הסיכון, לקוחות מעוניינים לדעת מה קורה כאשר המוצר אינו עונה על ציפיותיהם. כשמדיניות ההחזרות לא ברורה או מסובכת מדי, הלקוחות עשויים לוותר על הרכישה. 
-    
 6. צרו תוכן איכותיבלוג הוא דרך מצויינת להוביל לאמון גבוה יותר מצד הלקוח באתר ובמוצרים שבו. השקיעו ביצירת תוכן איכותי הן בדפי המוצרים והן בבלוג שבו ניתן לתת מידע מקיף ואיכותי הקשור למוצרים באתר. 
-    
 7. שלבו ביקורות על המוצריםכחלק מבניית האמון באתר ובמוצרים לקוחות מעוניינים לקרוא חוות דעת של לקוחות שהתנסו באתר ובמוצרים. 
-    
 8. השתמשו בתיאורי מוצר מפורטיםכחלק ממתן המידע ללקוחות הפוטנציאליים פתחו את התוכן בדפי המוצר בצורה המיטבית. הציגו כל מידע רלוונטי באופן נוח ונגיש, כולל סרטונים או תמונות רלוונטיים ואיכותיים. 
-    
 9. אפשרו מגוון אמצעי תשלוםאפשרויות תשלום מגוונות יאפשרו לכל לקוח לבחור את שיטת התשלום המועדפת עליו. ההתפתחות בתחום התשלומים מאפשרת ללקוחות להשתמש ב-Apple Pay, Google Pay, ביט וכמובן בכרטיסי אשראי השונים בקלות יחסית. 
-    
 אוטומציות ודיוורחיזוק הקשר עם הלקוחות באמצעות דיוור קבוע ואיכותי מגדיל את שיעור המבקרים החוזרים. ניתן לשלב בהרשמה לרשימת התפוצה של האתר מתן קופונים אישיים בעת ההרשמה או ימי הולדת, זאת באופן אוטומטי, כך שלאורך זמן ארוך תמשיכו להיות במודעות ובסל הבחירה של הלקוחות. 







